کفپوش مهد کودک

ویژگی ها:

ضربه گیر

تنوع رنگی بالا

کیفیت عالی

بهداشتی

بدون ایجاد حساسیت سازگار با پوست کودک

14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

توضیحات

کفپوش مهدکودک

کفپوش مهد کودک محصولی پرکاربرد از فوم جهت استفاده در مهد های کودک بوده که از جنس فوم eva می باشد. به همین دلیل این کفپوش، کفپوشی انعطاف پذیر و نرم است. شرکت فوم ما با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و نیاز جامعه امروزی و اهمیتی که به بهداشت و مسائل بهداشتی به خصوص بهداشت کودکان داده می شود اقدام به تولید کفپوشی بهداشتی و ایمن برای مهد های کودک نموده است تا ایمنی را در این محیط افزایش دهد.

چرا استفاده از کفپوش مهد کودک مهم است؟

دلایل زیادی برای استفاده این نوع کفپوش فومی برای پوشش کف مهد کودک ها وجود دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می نماییم.

  • بهداشتی بودن: بهداشتی بودن این کفپوش از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا کودکان در محیط مهد کودک پرورش داده می شوند. این کفپوش دارای گواهی بهداشت بوده و کاملا سازگار با پوست کودکان می باشد و هیچ گونه حساسیتی برای آن ها به وجود نمی آورد.
  • ضد آب و قابل شستشو بودن: کفپوش مهد کودک باید به گونه ای باشد که در صورت کثیف شدن به راحتی قابل تمیز کردن باشد که این کفپوش ها ضد آب بوده و به راحتی و با استفاده از پارچه مرطوب تمیز می شوند. همچنین در صورت ریخته شدن مایعی بر روی آن، مایع به داخل نفوذ نمی کند.

کفپوش مهدکودک

  • عدم وجود سطوع خراشنده: سطح نرم و یکدست کفپوش مهد کودک بدون وجود مواد زاید و سطح خراشنده مانع از آسیب رسیدن به کودکان می شود.
  • قابل تعویض بودن: به دلیل اینکه کفپوش مهدکودک به صورت قطعه ای می باشد، در صورت آسیب دیدن یک قطعه می توان تنها همان قطعه را عوض نمود و نیاز به تعویض کل کفپوش نمی باشد.
  • خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالا: انعطاف بالای این کفپوش ها باعث افزایش ایمنی در محیط مهدکودک می شود. این خاصیت باعث ایجاد خاصیت ضربه گیری در کفپوش شده و از آسیب دیدن کودکان جلوگیری می نماید.

 دیگر ویژگی های کفپوش مهد کودک :

1- رنگ و طرح متنوع: فضای کودکان باید فضایی شاد و جذاب برای آن ها باشد. فوم با تولید و طراحی کفپوش ها در رنگ های شاد این جذابیت را برای آن ها فراهم می نماید. نوع جدیدی از این کفپوش ها با نام کفپوش طرح دار که دارای طرح های متنوع حیوانات، قلب و گل می باشند نیز وجود دارد.

2- خاصیت پازلی و نصب راحت: پازلی بودن کفپوش مهد کودک باعث نصب آسان آن می شود. به صورتی که با در کنار هم قرار دادن و قفل کردن قسمت های پازلی نصب این کفپوش انجام می شود.

3- استاندارد بودن: محصولات فوم دارای گواهی استاندارد بوده و همه استاندارد های لازم برای استفاده کودکان را دارا می باشد. این کفپوش ها دارای گواهینامه های استاندارد ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 می باشند.

4- دو رو آج بودن: آج دار بودن کفپوش مهد کودک یکی از ویژگی های مهم آن بوده که مانع از ساییدگی کفپوش و سر خوردن آن و نیز سر خوردن کودکان بر روی آن می شود. همچنین از هر دو طرف کفپوش می توان استفاده نمود.

کفپوش مهد کودک جهت استفاده در مهد های کودک، اتاق کودک، پارک بازی کودکان، سالن ورزشی کودکان، برای پوشش دیوار ها و هر فضای دیگری که کودک با آن در ارتباط است مناسب می باشد.

ویژگی های فنی کفپوش مهدکودک :

ابعاد: 50*50 و 100*100 سانتی متر

ضخامت: 10،15،20،25،30 و 45 میلی متر

رنگبندی: متنوع

قیمت کفپوش مهدکودک

برای اطلاع یافتن از قیمت کفپوش مهدکودک و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید کفپوش مهدکودک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-33935246

021-33935114

مشخصات محصول

مشاهده ویژگی های این محصول

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش مهد کودک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

14 − شش =

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.